blockquote> كلمات البوم ابو الليف الجديد 2012,البوم ابو الليف خليك فى النور ياامور,البوم سوبر ليفة 2012 | مدونة جمبرينو 2012-مشاهدة اون لاين
اضغط اعجبنى وانضم الينا فى الفيسبوك

الاثنين، 9 يوليو 2012

كلمات البوم ابو الليف الجديد 2012,البوم ابو الليف خليك فى النور ياامور,البوم سوبر ليفة 2012

كلمات البوم البو الليف الجديد 2012,خليك فى النور يامور, Nena How
البوم ابو الليف كلمات شريط ابو الليف سوبر ليفة

قاعد ولقيت رقم جايلى .... دى احلى نمرة على موبايلى .... انا قمت من وسط زمايلى وقولت الو
قالت الو خطفت قلبى ... خطفة بناءاً على طلبى قالتلى اوعى تكون لعبى ... قولتلها نو

قولتلها طب تيجى فى مكان نتعشى ... قالتلى سورى لا معلشى ... زنيت قامت قافله فى وشى .... ده اية ده يوه
انا قولت طب مااديها رنه .. يمكن تلين وتقوم حنه ... ردي وحبة سنه سنه ... نزلت على طول
روحنا مكان سوا نتعشى .... قالت وربنا من خاشة .... انا خارجة علشا نتمشى انا مش من دول
قالتلى خد رقم بابا ...انا بنت ناس مش متسابة .... ده ابويا ولا اسد الغابة .... مش من هوه

0 التعليقات:

إرسال تعليق

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India
Hyper Smash