blockquote> نتيجة الصف الثالث الاعدادى الترم الثاني 2012 بالاسم ورقم الجلوس | مدونة جمبرينو 2012-مشاهدة اون لاين
اضغط اعجبنى وانضم الينا فى الفيسبوك

الجمعة، 18 مايو 2012

نتيجة الصف الثالث الاعدادى الترم الثاني 2012 بالاسم ورقم الجلوس

نتيجة الشهادة الاعدادية 2012 الترم الثاني بالاسم ورقم الجلوس,نتائج امتحانات الصف الثالث الاعدادي 2012 بجميع محافظات مصر



سيتم إعلان نتيجة الشهادة الإعدادية برقم الجلوس والإسم بجميع محافظات مصر فور اعتمادها من السادة المحافظين مباشرة نتيجة الإعدادية سيتم نشرها بجميع المدارس بعد انتهاء اعمال التصحيح ورصد الدرجات كما ستظهر بالعديد من المواقع الى الآن تم اعلان نتيجة محافظة القاهرة بالنسبة لشهادة الإعدادية والشهادة الإبتدائية سنواصل معكم متابعة اخبار نتائج الإعدادية لتمكينكم من الاطلاع عليها في وقتها مع تمنياتنا للجميع بالنجاح .

50 التعليقات:

غير معرف يقول...

انا اريد النتيجة في اسرع وقت ممكن ارجو الرد عليا

غير معرف يقول...

يارب الكل ينجح ويدخل ثانوي عام انشاء الله يارررررررررررب قولو امين

غير معرف يقول...

يارب كل البنات تنجح

غير معرف يقول...

نحنا نريد النتيجه بس مو بنريد كلام وبس ممكن تعطونا ياها ارجوكم

غير معرف يقول...

احا يا جماعة متخلصونا باه

غير معرف يقول...

انا فى الصف الثانى ومش عارفة اجيب النتيجة ارجوكم انشروها

غير معرف يقول...

اريد نتيجة الصف السادس الابتدلئي

غير معرف يقول...

يارب كلنا ننجح بمجموع عالي ان شاء اللة

غير معرف يقول...

ياااااااااااااااااااارب انجح وادخل ثانوي وكل الطلابه تدخل ثانوي

غير معرف يقول...

ياررررررررب اجيب المجموع اللى نفسى فيه (ادعولى)

غير معرف يقول...

يااااااااااااااااار ب انجح واجيب مجموع كبير ده رقمى01014657045لو نجت اتصلو بيا
انا اسمى منى

غير معرف يقول...

هى النتيجة هتظهر امتة يارب ما تظهر

غير معرف يقول...

ادعولى يا رب انجح باذن الله

غير معرف يقول...

انا لازم اعرف الا نتيجة عشان انا جبت مجموع وحش الا ترم الا فات وانبى

غير معرف يقول...

يارب كل الشباب والبنات ينجحو
رقمى 01017015287

غير معرف يقول...

هي نتيجة الشهادة الاعدادية محافظة سوهاج هتظهر امتى انا رفم جلوسي 19532 والنبي تردو علينا علشان اعصابنا مش مستحملة ارجوكم ردووووووووووووووووووو

غير معرف يقول...

يارب ننجح كلنا ونجيب المجموع الا احنا عوزنى بس نصيحه الناس الاعوزه تجيب مجموع عالى وتنجح تصالى وتدعيالى وهتشوفو

غير معرف يقول...

متى تظهر نتيجه الشهاده الاعداديه ادعولى انى انجح نا وزملائى

غير معرف يقول...

حراااام عليكو بقى عاوزين النتيجه والله شكلنا هنموت بسببها حرااااااااااااااااام

غير معرف يقول...

ارجوكم ماتلعبوش في أعصابنا احن عاوزين النتيجة انا اسمي سها

غير معرف يقول...

Yalla ba2 engezo 3awzeen el daragat

غير معرف يقول...

النتيجة هتظهر امتى حرام بقا انا هجلى انهيار عصبى

نتنتنتت يقول...

رقم جلوسي 4196 اعدادي اسكندرية اسمي لمياء فوزي حلمي
اريد معرفة نتيجتي

غير معرف يقول...

كل اللي عايز يعرف نتيجتو يبعتلنا علي الفيس بوك faccebo0ok@facebook.com او علي اميل faccebo0ok@yahoo.com

غير معرف يقول...

يا جماعه طفايه بقا حرقتو دمنا فين النتيجه
ياريت حد يبعتلى مواقع الوزاره اللى بتطلع النتيجه على الميل ده
soly_tota_love@yahoo.com
انا اسمى soly
ياريت بسرعه انا من اسكندريه

غير معرف يقول...

يل جماعة يا رب كله ينجح سواء بنات او ولاد و يا رب يكون التصحيح كان كويس و يا رب كله مايقلش عن تقدير جيد جدا و انا ممتاز :D و ادعولى ادخل معمارى 5 سنين يا رب

غير معرف يقول...

انا طالبة فى الصف الثانى الاعدادى وقد حاصلت على المركز الاول فى الصف السادس الابتدائى ولم احصل على الجائزة وهى الاب توب وهذا عام 2009و2010 وحتى الان 2012 مدرسة قلعة المرازيق المشتركة

غير معرف يقول...

النتيجة بسرعة ههههههههههههههه انا ساقط

غير معرف يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه عيزين النتيجة بكرة نشوفكم

غير معرف يقول...

يا جماعه انا عايزه النتيجه بقى كده حرام انتوا بتلعبوا باعصابنا حرام عليكم

zaza w grger يقول...

y gma3a plz 3iza l ntega ana mtwtra w mamy mwtrany bgd htzhr emta

bikoooo يقول...

ya gama3a anto mtwtren lh zaza w grger blez mtt3sbosh

غير معرف يقول...

Omar يا رب كلنا ننجح ونجيب نتيجة حلوة رقم جلوسى ٩١١٥

غير معرف يقول...

انااريد نتيجه الامتحنات ويا رب الكل ينجح

غير معرف يقول...

نتيجة الشهادة الإعدادية 2012 بالمنيا برقم الجلوس
آية عاشور - المنيا - ملوي - 79907
هبة عبدالرحيم - المنيا - ملوي - 80008
ABO_RAED123@YAHOO.COM

غير معرف يقول...

نتيجه الشهاده الاعداديه بالمنيا
رقم الجلوس 8082 اداره مغاغه التعليمه
الياهو: liza_reem@yahoo.com

غير معرف يقول...

رقم جلوسى 30590 انا عايزها ضروى

غير معرف يقول...

يارب كلنا ننجح ومتنجحش الى عايزة البنات بس الى ينجحوا

غير معرف يقول...

يا ر------.------ كله ينجح
مستوره ان شاء الله
انا اميلى الفيس بوك
محمود الرفاعى
والياهو ***BLACK.TIGER011@YAHOO.COM

غير معرف يقول...

لو سمحت عاوز نتيجه الشهاده الاعداديه انا اسمى كريم ايمن رقم جلوسى 14271بسرعه بعد ازنكووووواميلى الياهو karimayman223@yahoo.com

غير معرف يقول...

ممكن حد يرد عليه هي هتظهر امتي بالشرقيه

غير معرف يقول...

لو سمحتوا امتى هتظهر نتيجه الشهاده الاعداديه محافظه قنا ارجو الرد

غير معرف يقول...

نتيجة الشهادة الاعدادية بالقليوبية رقم الجلوس 11816

غير معرف يقول...

نتيجة الاعدادية بالغربية رقم الجلوس (40280)

غير معرف يقول...

يا جماعه استهدو بالله بس وانشاء الله ربنا حيوفقنا كلنا بس لو عصبت نفسك او اتدايقت ايه حتاخد مهى النتيجة ليها معاد تطلع فيه بلاش التوتر ده ويا ريت الجماعه المسؤلين لو كانو فعلا يقدروا يجيبو النتيجة يجبوها بس بلاش اللعب باعصاب الناس كده

غير معرف يقول...

امتي نتيجة الشهادة الاعدادية بماحافظة قنا

غير معرف يقول...

امييييييييييييييييييييين الكل يطلع الاول
والاول مكرر

محمد محمود يقول...

الاسم محمد محمود عبدالفتاح رقم الجاوس /50310

غير معرف يقول...

انا اريد معرفه النتيجه بتاعت ثالثه اعدادى من فضلكم

غير معرف يقول...

ورقم الجلوس 39780 من فضلكم بسرررررررررررررررررررررعا

إرسال تعليق

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India
Hyper Smash